23 Apr 2015

OOTD

Tuli niin fiilis piirtää jotain ja kun ajelin töistä pyörällä kotiin, soi 8tracks - listalta MGMT:n 'Electric Feel' ja tuli niin kiva olo asusta, jonka oon valinnut. Sit sain inspiraation piirtää itseni siinä asussa ja tällänen outo siitä tuli. Älkää kysykö jaloista, oon ernu-ajoista piirtänyt jalat tollein vammasesti ja en oo oppinut muuttamaan sitä vielä.

Elikkäs, mun asun pääasiallisin juttu on iskän maastokuosinen takki, jonka bongasin meidän kylmäeteisen naulakosta, kun aloin valkkaamaan maailmanloppu-kuvauksiin vaatteita ja otin sen mukaani mun hahmo-naulakkoon.
Takki on kuitenkin vielä vuodenaikaan nähden semi ohut, että sen alle oli pakko laittaa jotain ja Mira oli jättänyt eteiseen kuvausten jälkeen mun flanellipaidan, joten heitin sen mun mustan topin päälle ja sit takki niskaan. Mun mielestä asuun istuu paremmin äitiltä aina lainaamani tummanruskeat, kulutetut nilkkurit, mut mun H&M 'vaelluskengät' ajaa kanssa hyvin asian.

Tänään sitten taas roadtrip SPR-juttujen merkeissä ja pitäis varmaan ehkä aloittaa kirjoittamaan mun näyttötyön kirjallista osiota, koska se tulee olemaan NIIIIN pitkää tavaraa..

6 comments :

  1. Vitsi sä voisit olla kyl joku kuvittaja, ihan MIELETÖN piirustus!!!! So talented! T.monttupallo p.s. Lueskelin pitkästä aikaa sun blogia, se on jostain kumman syystä päässy unohtuu, ihania vaatteita oot ostellu

    ReplyDelete
    Replies
    1. oijj! kiitos, tosin en oo vieläkään tyytyväinen mun kuvitustyyliin, mutta kiitos :--) se vois olla ihan hauskaa, kuvittaa. mulla tosin on sarjis-idea ollu pitkään. ehkä vois sitä kesällä lähtee kokeilee. oon vaan sikahuono tekee sarjiksia. Ja joo, mä oon innostunu liikaa shoppailee ku päivitän taas vaatekaappia :--s mut yks mekko ois viel saatava ja sit voisin olla ostelematta mitään (tosin vaatteet on lahjanakin ihan jees ;--p)

      Delete
  2. Ai vink vink ;) mä mietinki sulle just valmistujaislahjaa... Ootko ees käyttäny sitä minkä toin dameista?

    ReplyDelete
  3. Mä näytin miksullekkin tota varmaan 10 kertaa: "kato miten hienosti ellu on tehny" :D oo vaan tyytyväinen, sul on uniikki ja tunnistettava tyyli! Niiku mullakin niissä paintilla väännetyissä kurakirviäis-kuvissa :DDD

    ReplyDelete
  4. Oon käyttänyt, mut se paitatyyppi on niin samanlainen ku mun Marvel-paita (imartelee vähän liikaa mun kroppaa), mut mä ehkä haluaisin nyt vaan ainakin uuden tukkavärin ja jotain leikkausta vähän, jos vaikka reissuun pääsiskin :--D

    ReplyDelete
  5. ahaha joo, se oli ainakin tosi uniikkia ::---D hitto ku siihen aikaan sitä saanut minnekään talteen.
    Miksu oli varmana tosi vaikuttunut :--DD ja plus se mekko jonka haluan, maksaa 50e. Et katotaan jos ehdin alesta sitä tilata.

    ReplyDelete

Back to Top