27 Oct 2016

brand new start

Monen, monen kuukauden etsimisen ja stressailujen jälkeen olen vihdoin muuttamassa pois exän nurkista. Hurraa!
Ja joo, me ollaan edelleen hyvissä väleissä, mutta uuden alun aloittaminen on molemmille tärkeä askel lopulliseen eroprosessiin. Kysyin eilen, että onko hän helpottunut minun muutostani ja hän vastasi, ettei kyse ole helpotuksesta, vaan pääasia on, että olen löytänyt kunnollisen paikan ja olen onnellinen. Silloin hän on myös onnellinen.


Muutan siis ensi viikon tiistaina ja tapasin sunnuntaina ensimmäistä kertaa tulevan kämppikseni. Hän on ihana ja boheemi. Maanantai-iltana kävin sitten kirjoittamassa vuokrasopparin ja eilen kämppikseni ilmoitti vuokraajalle ja isännöitsijälle, että olen muuttamassa myös asuntoon.



Ainoa ongelma nyt on vain, ettei minulla ole yhtään omia huonekaluja.
Olen kylläkin katsellut ympäri Helsinkiä ja aion varmana kiertää kierrätyskeskuksia. Aiomme rakentaa tästä molemmille pitkäaikaisen kodin ja sisustaa sen molempien maun mukaan.
Mun oma tila on n. 22 neliöö ja siinä riittää sisustettavaa jo itsessään. Olisi ihana saada huoneeseen oma studio-nurkkaus, ikean unelma nojatuoli/vintage-tyylinen nojatuoli kirjahyllyn viereen ja kuormalavasänky. Nämä ois ne pääjutut. Sitten toki kaikki kirjoituspöydät,tekstiilit ja pikkujutut on kanssa hankittavissa, mutta mun ensimmäinen mielikuva muodostuu näistä.


Oon nyt hamunnut itelleni yhden vintage-nojatuolin,pienen hyllyn, tietokonepöydän ja tuolin ja patjan kuormalavojen päälle. Näillä pärjääkin jo aika pitkälle. Mattoja tuon porukoilta pari, mutten vieläkään ole löytänyt sitä the mattoa.

5 comments :

  1. Ihanaa että uusi koti vihdoin löytyi! Niin mukavan kuuloisia nuo kaikki sisustussuunnitelmasi ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :--) johan tätä on odotettukin. Odotan niin innoissani, että pääsen näkemään huoneeni ja rakentamaan itselleni pysyvän kodin sinne, ainakin toistaiseksi, koska tuskin on kiire lähteä sieltä heti poiskaan.

      Delete
  2. Siis onko nuo kuvat sieltä kämpästä? Ihania! Onneksi olkoon uudesta luukusta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ole nämä vielä sieltä, muutto tapahtuu vasta ensi tiistaina :--) en ole vielä päässyt livenä itse näkemään kämppää, mutta kuulemma on hyvässä kunnossa ja saadaan maalailla seiniä vähän. Nää on lähinnä esteettisiä suunnitelmia ja kuvaa siitä, millaiseksi omaa huonetta meinasin.

      Delete
  3. Onnittelut uuden kodin löytymisestä! Ja ihana kuulla, että tuleva kämppiksesi on oikein ihana ja mukava henkilö :> Sisustussuunnitelmasi kuulostavat myös oikein kivoilta, tsemppiä kaiken kanssa!

    ReplyDelete

Back to Top