27 Oct 2017

Dubliniin osa. 3

Halloweenin lisäksi myös minun Dublinin reissukin taas lähestyy.



Syyslomaviikko meni ohi niin nopeasti, kun oli hauskaa miesystävän kanssa. Harmi, että Helsingin esitteleminen tapahtui Irlantilaisillekin hyvin tutussa säässä, eli sateessa ja tuulessa. Onneksi se ei latistanut fiilistä yhtään ja saatiin hyvä tekosyy mennä äkkiä kahville.
Mulla oli kirjekaverisivustolla, jossa me tavattiin, kuva Robert's Coffee:sta kaksi vuotta sitten syksyltä ja siihen B laittoi mulle ekoja viestejään.
Mentiin Forumiin kyseiseen kahvilaan, koska jostain syystä B muisti sen kuvan, kun näki Helsingissä ensimmäisen Robert's:in.

Mitä muuta teimme viikolla?
No, kävimme Mikkelissä muutaman päivän ajan, katsoimme kaikki kolme kautta Rick & Morty:a, shoppailimme, sisustimme, katsoimme elokuvia, kävimme pitkillä kävelyillä, olimme pyjamissa koko päivän, kiertelimme ottamassa turistikuvia, nukuimme pitkään, kävimme ulkona syömässä, istuimme tunteja kylpyammeessa, saunoimme ja nautimme lomasta.



B oli lähettänyt mulle oman version 'care package':sta, jossa oli kolme käsinkirjoitettua korttia, jotka oli kyllä romanttisinta, mitä koskaan oon saanut. Siellä oli myös kahdet Irlantilaiset villasukat (mun lemppariväreissä, vaikkei keltaista ollutkaan), sipsiä ja riisikakkuja, Irlanti tarra ja - kangasmerkki, huivi, värityskirja, kynttilä ja keksejä.
SEN LISÄKSI sain tuliaisina t-paidan, jota nyt pidän yöpaitanani.
Ja VIELÄ sen lisäksi sain paketin, kun B lähti kotiin. Ihmettelin, että mitä sieltä voi tulla, kun en ole mitään tilannutkaan ja johan B:n care package tuli kanssa.
Noh, kävin sitten postista hakemassa painavan paketin, joka oli teipattu erittäin Irlantilaisen firman näköisellä teipillä, mutta paketin kyljessä hämäsi outo nimi.
No, kotona avasin paketin ja se oli täynnä kaikenlaista ruokaa ja herkkua. Siellä oli Cadbury -suklaata ja kaakaota, leivontaan jauhoja, sipsiä lisää, hilloa ja teetä.
Tää mies on käsittämätön yllättämään 

Noin kolmen viikon päästä olisi sitten lähtö Dubliniin viideksi viikkoa asumaan yhdessä ja työharkkaan.

Enpä olisi vuosi sitten, tai edes puoli vuotta sitten, uskonut miten onnekas olen tänä päivänä ja kuinka paljon olen itseni kanssa löytänyt tasapainoa ja onnellisuutta.

No comments :

Post a Comment

Back to Top