10 Aug 2017

uudet lasit ja maaginen voide


Koulu alkoi vihdoin tänään ja innostuin eilen ostamaan vihkoja ja löysin ihanat akryylimaalit. Kunhan muuttojutut on hoidossa, niin varmana aloitan maalaamaan taas.
Oli ihanaa päästä myös taas salille. Tein hurjan treenin ja aloitin kuntopyöräilyn, koska juokseminen ei oikein enää onnistu vammajalkojen takia.

Jenna suositteli mulle tuota Aloe Vera - kirkasgeeliä ja täytyy sanoa, että olen 100% myyty, sieluani myöten. Eilen illalla aloitin ja pesin aamullakin kasvot sillä, ja tuntuu että finnit alkaneet hävitä jo. Aloe Vera on ehkä käytännöllisin ja monipuolisin kasvo. Käytiin sitäkin läpi lääkekasvikurssilla. Ostin myös hiusten ja ihon tueksi biotiinia.

Kuvassa minä, Benji ja mun uudet lasit. Sain kahdet uudet lasit, ei feikkilasit vaan ihan kaukonäkö lasit ja näitä on niin kiva pitää. Antaa särmää persoonallisuudelle.


Sitten superkivoihin juttuihin:

1. Sisko meni naimisiin viikko sitten, oli super ihanat ja hauskat juhlat ja paikka oli niin upea. Latohäät ja live-musiikkia. Oli myös hauskaa, että Jennakin pääsi olemaan mukana, koska hän toimi hovikuvaajana.

2. Asuntostressistä viis, mulle on syyslomaksi tulossa vieras Dublinista ja olen niin onnellinen. Ja innoissani. En malta odottaa.

3. Ja mainittakoon vielä sekin, että Jenna on viemässä mut katsomaan Mark Knight - settiä tämän kuun lopussa.

No comments :

Post a Comment

Back to Top